söndag 16 juni 2013

Veckans dåliga samvete 9 - garderobsrensning efter

Veckans dåliga samvete är avklarat! Så gott som i alla fall... ;-)

Jag har packat upp alla sommarkläder och testat alla kläder som jag var osäker på storleken på. Det som inte passar just nu är placerat i en av plastbackarna. Jag behöver lite stöttning av syrran för att göra mig av med kläderna eftersom det är många plagg som jag gillar...
De varmaste tröjorna och koftorna är undanlagda i väntan på vintern och i fixandet hittade jag en massa kläder som jag hade glömt att jag hade! :-) Så nu måste jag bara komma mig för att variera min klädsel mer och inte bara fortsätta använda de kläder jag alltid har.

Till imorgon bitti har jag lagt fram både byxor och tröja som jag inte alls har använt mycket. :-)

Hur gick det för er som ville hänga på?

1 kommentar:

marremorr sa...

Det gick jättebra! Jag lade stolsitstygerna i lite Vanish först och sedan bums i tvättmaskinen. De blev som nya!=0))