söndag 30 juni 2013

Veckans dåliga samvete 10 - sommarläsning efter

Nu har det gått två veckor sedan jag bestämde mig för att jag skulle ta mig i kragen och se till att läsa lite skönlitteratur! Över midsommar var vi en vecka i svärmors stuga och då gick det riktigt bra med läsandet. Jag läste mest på kvällarna, men passade på lite på dagarna också när jag nu hade lite extra hjälp med att hålla ordning på Tuva.

Sedan vi kom hem har det inte blivit så mycket läst. När Tuva har sovit har jag direkt satt mig ner och stickat på min kofta. Det har faktiskt varit riktigt kul och idag blev den klar!! Den ligger och blockas nu, så när den är klar ska ni få se resultatet. :-)

Veckans dåliga samvete får ni vila över sommaren. Nu tänker jag ha semester och bara njuta! Jag kommer nog ta itu med några dåliga samveten ändå, men jag ska bara göra det när jag känner för det. Jag återkommer förhoppningsvis under hösten någon gång med det dåliga samvetet och hoppas förstås på att några vill hänga på då! :-)

Inga kommentarer: