måndag 8 april 2013

Veckans dåliga samvete 5 - stringhyllan före


Dags för en ny utmaning i Veckans dåliga samvete!
Hm... Den här veckan behöver jag nog en lättare utmaning är förra veckans! Därför har jag bestämt mig för att ta itu med stringhyllan som jag har hängande ovanför mitt skrivbord. Jag tror (och hoppas) att det inte behöver bli alltför mycket jobb med den. Det handlar framför allt om att gå igenom och kolla vilka grejer som jag faktiskt ska ha stående där.


Någon fler som har ett dåligt samvete som ni vill ta itu med under veckan?

2 kommentarer:

Helena Högberg sa...

Den här veckan ska jag ta itu med lite städning hemma, det var mest där det dåliga samvetet var nu :)Inga foton dock, inte så roligt att visa dammtussarna :)

Anonym sa...

Kan vara riktigt spännande att gå igenom en hylla som fått stå ifred länge.

Vi får väl se hur min utmaning går, jag har inte ens börjat än..... :-/