söndag 7 april 2013

Veckans dåliga samvete 4 - badrumshyllan efter

Phu... Det var med nöd och näppe jag fixade veckans utmaning! Jag har dragit mig för att göra det hela veckan och helt plötsligt var det söndag kväll! Men nu är det gjort.

Den lilla badrumshyllan fick vara förvaring för extra toarullar. Inte så fint och roligt att låta stå framme. Men det är praktiskt i alla fall och ingen större fara om Tuva välter ner dem på golvet och börjar leka med dem. Ett snyggt och prydligt hem är kanske ändå inte det bästa att sträva efter med ett litet barn hemma... ;-)


I det smala skåpet i badrummet är det fortfarande nästan lika mycket grejer (bara ett fåtal grejer blev utrensade), men det är i alla fall bättre ordning och en del grejer står bättre till så att det är lättare att nå.


Jag är inte helt nöjd, men det får vara så här nu. Det duger så länge. Jag får väl gå och småklura på bättre lösningar, men då kommer vi i alla fall åt grejerna så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker att det blev bra!