söndag 24 mars 2013

Veckans dåliga samvete 2 - plantera om blommor efter

Så där ja! Det var på håret, men i kväll tog jag mig i kragen och tog itu med mitt dåliga samvete. Så nu har alla mina orkidéer det bra (ja, jag insåg att det nu bara finns orkidéer hemma i vår lägenhet) i sina krukor.


En orkidé hade fått ett skott som var tillräckligt stort för att "flytta hemifrån", så nu kan den växa på sig på egen hand. Det är bara en miniorkidé, så den kommer aldrig bli så stor.


Hur har det gått för Helena och Linda?

3 kommentarer:

Futu sa...

åh wow, ett skott!

Helena Högberg sa...

Förra veckans utmaning klarades galant, med sprättning, tvättning och strykning av påslakan,men den här veckan hoppar jag över för jag vet att det inte kommer att hinnas med något vettigt alls med bland annat 3 födelsedagskalas :)

Anonym sa...

Jag klarade min utmaning med, fast det var egentligen lite sent, men så bloggade jag ju den mitt i veckan med så tyckte inte det gjorde något. Här är resultatet bloggat:
http://lindasscrapdesign.blogspot.se/2013/03/veckans-daliga-samvete-resultat-v-12.html