söndag 3 mars 2013

Loppisfynd

Idag var jag på loppis med mamma och syrran. I vanliga fall brukar jag ha svårt att hitta något vettigt på loppis, men idag shoppade jag ovanligt mycket! :-) En väska och lite kläder fick följa med hem, men jag hittade också lite pysselmaterial.


Växtfärgat garn - ull tror jag - allt som allt 233 gram. Alla nystan har lite mörkare och fylligare färg än vad som syns på bilden. Jag tänker att man kan sticka något randigt av detta, jag gillade färgerna tillsammans.


Lite snedslå i brunt, mörkgrått och rött och knappt två meter med blåprickigt dekorband.


Sen hittade jag också väskhandtag som jag gillade massor! Det satt en stickad väska på dem, men den gillade jag inte och slängde (förlåt till den som en gång i tiden har stickat den!).
Det var riktigt skoj med loppis idag! Mycket tack vare sällskapet. :-)

1 kommentar:

Fiff sa...

Det ÄR ju toppen med loppis! Jag köper allt pysselmaterial second hand, i princip. Du får satsa på en riktig loppissommar :-)