söndag 6 maj 2012

A month of craft photos #6 – Color

Dagens tema i fotoutmaningen är färg. Då tyckte jag att det kunde passa bra att visa er vad jag har köpt och som kom hem i brevlådan i fredags. :-)

Prickar
Från Stickfrossa
Prickiga knappar
Jag fick se att Stickfrossa skulle stänga sin butik. :-( Jag äger sedan tidigare en clip-on som jag har köpt från henne. Men jag har länge, länge gått och trånat efter de fina gömmorna hon säljer. Jag tycker att de är urläckra, men har aldrig tidigare unnat mig en sådan. Nu insåg jag att det kanske var sista chansen, så nu passade jag på att köpa två gömmor i olika storlek och färg. Dessutom smet det med ett gäng prickiga knappar som jag tyckte var så söta.

Liten och stor gömma
När jag öppnade mitt prickiga paket skrattade jag lite när jag såg hur jag hade lyckats färgmatcha gömma och knappar. Helt omedvetet! :-)

Färgmatchning

1 kommentar:

Mmatilda sa...

Jätteläckra ser de ut, de där gömmorna, och praktiska förstår jag. Passar jättebra till temat färg!