onsdag 4 april 2012

Fyra ynka knappar...

Mina torgvantar har inte kommit längre än sist. Sorgligt värre... Fyra ynka knappar lyckades inte ens bli upplockade ur lådan som de ligger i. När jag väl har parkerat mig i soffan för kvällen har jag inte orkat kliva upp igen. Det har varit lite stökigt här med Tuvas mage, så jag har inte riktigt haft någon ork. Inte har de blivit blockade heller...
De hamnar i projektkorgen igen i väntan på lite mer ork... Så länge satsar jag på mitt april-UFO och min kofta. Men det går inte fort framåt det heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stressa inte över projekt man tror sig orka med trots att det inte borde ta sån tid! Vet hur det är och jobbar själv med att tillåta mig att släppa diverse grejer... Ni har ju nåt så mkt viktigare att sätta fokus på! :) Allt har sin tid.
Trist att magen fortfarande krånglar! Det gjorde även skruttarnas och om jag minns rätt så vände det vid typ 6 månader (och inte de utlovade 3 som man ofta får höra...). Hoppas det vänder snart för er med! Kram! <3