söndag 22 januari 2012

Fin bok

Idag hade jag och Tuva besök av mina fina syjuntatjejer. Under hösten låg syjuntan på is, men nu har vi bestämt oss för att försöka komma igång igen. Det känns väldigt bra, tycker jag!

Jag fick en superfin bok i försenad födelsedagspresent: "Ett år med stickning" av Debbie Bliss. Åh, så mycket fina och roliga projekt det finns i den! Jag föll totalt pladask för väskan på framsidan - den vill jag göra framöver!!

Födelsedagsbok
Men det här året ska jag försöka hålla mina UFO:n i utmaningen 12under12under2012 som första prioritet. Så väskan kan få bli stickad om någon månads UFO går extra fort.

1 kommentar:

gella sa...

Åh, föll pladask jag med!! Fast jag skulle nog byta det brun/gul:a mot cerise/rosa... eller kanske ändra helt o hållet till svart/grå och mörk-/ljuslila! Vänta nu... När ska jag hinna det!? Vi får ta d senare i livet. ;)