fredag 27 januari 2012

Award – Liebster Blog

Jag har fått en award av Alexandra med bloggen Grodans ylledrömmar


Hennes motivation var "För att DU är en UNDERBAR mamma & oerhört kreativ människa i bloggvärlden" Tack så mycket Alexandra, det värmer! Alexandra fick sin lilla, söta Amanda bara 6 dagar innan vår Tuva kom till världen. Så det är extra roligt att följa en bloggare som så nyligt har hamnat i samma situation som jag själv. :-)

Med awarden ska man göra följande:
1. Dela med sig sig av den till 5 bloggare
2. Tacka den som tilldelade dig den

Det finns så många fina bloggare som jag skulle vilja dela med mig den till. Men det är ju 5 bloggare som gäller, så då får det bli dessa:

PYSSEL OCH KNÅP
Maria som bor i Norge har en blogg som jag föll pladask för när jag hittade den för några månader sedan. Hon tillverkar fantastiska kreationer av olika slag och designar dessutom egna mönster, bl.a. dessa vantar som matchar mitt porslin!

ILSEFIN BLOGGAR
Ilsefin var den allra första bloggerskan som jag började följa och det var hon som fick upp mina ögon för handarbetsbloggar. Tack för det Ilsefin! Hon tillverkar mycket fint, ofta i jättehärliga färger!

VIFFLA
Mysig blogg med massor av fina bilder. Viffla hör också till en av de bloggerskorna som var bland de första som jag började följa. Jag ser fram emot varje nytt inlägg!

EMMAS DAGAR
Emma stickar och växtfärgar projekt i en farlig fart! Tösen hennes finns ofta med i närheten som en flitig liten hjälpreda.

HEDVIG HANDARBETAR
Hedvig inspirerar med många olika slags projekt i olika tekniker. Det kommer alltid nya grejer, så man kan aldrig veta vad man har att vänta sig.

1 kommentar:

Emmas dagar sa...

Nämen tack!!!
Så glad jag blir :-)