lördag 22 oktober 2011

Rosa tygkasse

I veckan fick jag ett paket med posten som innehöll den superfina rosa tygkassen som Maja med bloggen Fiffel och tråd har sytt och som jag budade hem i hennes Rosa auktion. Så nu har jag bidragit ännu lite mer till cancerfondens Rosa bandet kampanj och dessutom fått en urtjusig stickpåse! På bilderna blev färgerna rätt bleka, men jag lovar att de är mer rosa i verkligheten!


Utöver själva kassen fick jag också en söt blombrosch som jag tycker passar så bra till påsen att den får sitta kvar där. Sen fick jag också en fin hälsning från Maja själv och ett visitkort. :-)


Så nu har Knoddens blivande kläder fått sig en ny projektkasse och smågrejs-förvaringen från Stickfrossas Rosa bandet-försäljning fick också följa med. Så det är verkligen en riktig Rosa bandet-kasse det här!

Inga kommentarer: