måndag 24 januari 2011

Ombyggnad planeras

Jag har planer på att göra om utseendet på min blogg. Just nu håller jag på att titta runt på andras bloggar för att få idéer. En del idéer och tankar om hur jag vill ha det har jag redan, men jag vill kolla runt lite mer innan jag gör slag i saken.
Sen att lyckas få det som jag vill har jag ingen aning om hur jag klarar, men jag får väl testa mig fram och prova en sak i taget. Så om ni ser att det börjar hända saker här framöver vet ni vad det är som är på gång. :-)
Nu ska jag ta fram det hemliga projektet (jag vet att en del av er är nyfikna, men jag lovar att visa upp det så snart det är klart och levererat!) och sätta mig och titta på Familjen Annorlunda på TV4-play.

2 kommentarer:

Katrina sa...

Hejhej! Min lampa lyser upp lite mindre område. Kanske finns lite större lampor också! Man såg bra ändå fast det är mindre område. :-)

Janette Millbom sa...

Lycka till med ombyggnationen! Visst är det samma norofärg, undra om det inte var 299..
/janette