onsdag 21 juli 2010

VM-pris

Idag när jag kom hem låg det ett spännande paket på köksbordet - min vinst i VM-stickningen! Det var Ulla som stod för priset (lite roligt med tanke på att jag vann för mitt bältesskydd som jag stickade till min mamma Ulla...). Jag är så glad över att jag vann - det är verkligen inte likt mig! :-) Ett jättetack till Ulla för det fina priset!

Innehållet i det spännande paketet! Det bestod av...

... 100 g super soft merinoull - det är verkligen super soft, det går inte att låta bli att röra vid!

Det är nästan så att det syns så mjukt och gosigt det är!

Sedan var det också 50 g lingarn i en härligt grön färg som var jättesvår att fånga med kameran. Färgen på den översta bilden är nog den som stämmer bäst.

Åh, så roligt det var att öppna min vinst och att känna och titta på garnerna! Nu ska jag försöka klura ut vad jag ska göra av dem. De får så länge ligga i min påse med garner, så får jag klura lite ett tag... Någon som har några bra tips?

3 kommentarer:

Tina sa...

Grattis, vad roligt att vinna!

Anita Tørmoen sa...

Gratulerer med den flotte premien. Jeg tenker pulsvanter (mudder) heter det kanskje på svensk?

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Grattis till vinsten!
En liten sjal kanske.
Med hej fr. Koftan